شرکت اقیانوس آبی در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان شرکت کرد

شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد ۱۴۰۲

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان یزد

سه شنبه ۲۸ شهریور الی جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ – ایران، یزد، شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد

گروه اقیانوس آبی با حضور پررنگ خود در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد، در شهریور ماه ۱۴۰۲، نوآورترین خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

این نمایشگاه، فرصتی ارزشمند برای فعالان صنعت ساختمان فراهم کرد تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و شرکای تجاری جدید دیدار کنند.

در این میان تیم اقیانوس آبی، طیف گسترده‌ای از خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد، وگامی مهم در جهت رونق کسب و کار آنها برداشت و مشاوره های رایگانی در حوزه خدماتی خود به بازدیدکنندگان ارائه داد؛ از جمله:

مشاوره کسب و کار: کارشناسان مجرب، با بررسی دقیق شرایط و نیازهای هر یک از متقاضیان، مشاوره‌ای جامع و کاربردی در زمینه‌های مختلف کسب و کار ارائه می‌دادند.
مشاوران دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت اقیانوس آبی نیز، با ارائه مشاوره رایگان به بازدیدکنندگان، آنها را در مسیر طراحی و راه‌اندازی سایتی جذاب و کارآمد راهنمایی می‌کردند و با ارائه راهکارهای نوین و مبتکرانه، به بازدیدکنندگان کمک کردند تا حضور موثرتری در فضای مجازی داشته باشند و از این طریق، مشتریان بیشتری جذب کنند.
همچنین کارشناسان برندینگ با ارائه مشاوره به بازدیدکنندگان کمک می‌کردند تا چگونه هویت برند خود را به درستی تعریف و معرفی کرده و در ذهن مخاطبان ماندگار شوند.

استقبال چشمگیر از خدمات مشاوره‌ای اقیانوس آبی، نشان‌دهنده‌ی نیاز مبرم فعالان صنعت ساختمان به این خدمات و تمایل بالای آنها برای ارتقای سطح دانش و مهارت‌های خود در این زمینه است و اقیانوس آبی با تعهد به ارائه خدمات مشاوره‌ای باکیفیت و کارآمد، آماده همدلی و کمک به مسیر پیشرفت و توسعه کسب و کار بازدیدکنندگان شد.

تیم اقیانوس آبی، ضمن قدردانی از حضور گرم بازدیدکنندگان در این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد که این رویداد زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر با فعالان این صنعت باشد.

پشتیبانی اقیانوس آبی

سوالی دارید ؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.