عکس گروهی

پایان دوره جامع استراتژی کسب و کار( مگادوره کاپیتان کد 1)

پایان دوره جامع استراتژی کسب و کار در تاریخ 6 آذر 1402


اختتامیه دوره جامع استراتژی کسب و کار با حضور مدرس دوره، دکتر داوود احمدی در تاریخ 13 آذر 1402 همراه باارائه مدارک دوره برگزار شد.

اولین دوره جامع استراتژی کسب و کار در استان یزد با موفقیت به پایان رسید.

در این دوره که به صورت حضوری برگزارشد،مدیران و کارآفرینان شرکت کننده با مفاهیم کلیدی و کاربردی استراتژی کسب و کار آشنا شده ومهارت های لازم برای تدوین و اجرای استراتژی های موفق در کسب و کار خود را فرا گرفتند.

مدرسین اصلی این دوره دکتر داوود احمدی که نقش کاپیتان این دوره را داشتند به همراه تدریس مهندس هادی احمدی، دکتر بهاره بهار لویی و مهندس مهدی جفعری، هر کدام از تجربه های ارزشمند در حوزه استراتژی کسب و کار برخوردار هستند.

شرکت کنندگان در این دوره ضمن قدر دانی از مدرسین و برگزارکنندگام دوره، سطح کیفی آموزش ها و کاربردی بودن مطالب ارائه شده را بسیار بالا ارزیابی نمودند.

دوره کاپیتان با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مدیران و کارآفرینان در حوزه استراتژی کسب و کار و کمک به آنها برای هدایت و رهبری موفق کسب و کارشان طراحی و اجرا شده است.

با توجه به استقبال گسترده‌ای که از این دوره صورت گرفت، گروه اقیانوس آبی برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های مشابه در آینده را در دستور کار خود دارد.

پشتیبانی اقیانوس آبی

سوالی دارید ؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.