بهترین افزونه های کروم برای طراحان وب

۲۵ تا از بهترین افزونه های کروم برای طراحان وب

فهرست مطالب

اگر عجله داری PDF مقاله را دانلود کن تا هر وقت خواستی بخونی

طراحان وب‌سایت، امروزه دائماً به دنبال ابزارهایی برای بهبود سرعت، کارایی و خلاقیت خود هستند. مرورگر کروم با ارائه طیف گسترده‌ای از افزونه‌ها، به بهشت طراحان وب تبدیل شده است. در این مقاله از مجله اقیانوس آبی، به معرفی تعدادی از بهترین افزونه های کروم برای طراحان وب می‌پردازیم که می‌توانند در سطوح مختلف طراحی، از ایده پردازی اولیه تا طراحی نهایی و ارائه، به شما کمک کنند.

با نصب و استفاده از این افزونه‌ها، می‌توانید فرآیند طراحی خود را به طور چشمگیری ارتقا داده، بر چالش‌های پیش رو غلبه کنید و به نتایج دلخواه خود برسید. همراه ما در ادامه این مقاله از اقیانوس آبی باشید تا با این ابزارهای قدرتمند آشنا شوید و دنیای طراحی وب خود را متحول کنید!

خدملت طراحی سایت

وب سایت، ویترین آنلاین کسب و کار شما است!

برای طراحی سایتتان به عنوان بهترین سایت های ایرانی کلیک کنید

بهترین افزونه های کروم برای طراحان وب

مرورگر کروم طیف گسترده‌ای از افزونه‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است که در ادامه به معرفی بهترین افزونه های گوگل کروم برای طراحان سایت پرداخته‌ایم:

WhatFont

یکی از بهترین افزونه های کروم برای طراحان وب است که به شما کمک می‌کند فونت‌هایی را که در یک صفحه وب استفاده می‌شود شناسایی کنید. با حرکت ماوس بر روی متن می‌توانید نام فونت، وزن، اندازه و سایر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

افزونه WhatFont کروم

ColorZilla

افزونه‌ای محبوب و قدرتمند برای مرورگر کروم است که به طراحان وب، گرافیست‌ها و توسعه‌دهندگان وب کمک می‌کند تا به طور دقیق رنگ‌ها را از صفحات وب نمونه‌برداری، مدیریت و دسته‌بندی کنند و پالت‌های رنگی ایجاد کنند.

افزونه کروم ColorZilla

Dark Reader

Dark Reader یک افزونه محبوب برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد حالت دارک یا تاریک را برای وب‌سایت‌ها فعال کنید. این افزونه با تغییر تم صفحات وب به رنگ‌های تیره، به کاهش خستگی چشم، افزایش خوانایی متن و صرفه‌جویی در مصرف باتری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: از اهمیت سئوی داخلی سایت چه می‌دانید؟ + توضیحات و تکنیک‌ها

افزونه کروم Dark Reader

SVG Grabber

یکی از افزونه های کروم برای طراحان وب است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های SVG را به طور مستقیم از صفحات وب استخراج و دانلود کنید. این افزونه برای کسانی که به دنبال استفاده از گرافیک‌های برداری با کیفیت بالا هستند، پیشنهاد می‌شود.

افزونه کروم SVG Grabber

بیشتر بخوانید: چگونه کسب و کار اینترنتی راه بیندازیم؟

Window Resizer

این افزونه کاربردی به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به آسانی اندازه پنجره مرورگر خود را تغییر دهید. این قابلیت برای طراحان وب که با چندین وب‌سایت یا برنامه به طور همزمان کار می‌کند بسیار مفید است.

افزونه کروم Window Resizer

ColorPicker

ColorPicker افزونه های کروم برای طراحان وب است که به شما امکان می‌دهد که رنگ‌ها را از هر نقطه‌ای در صفحه وب نمونه‌برداری کنید و کدهای رنگی آن‌ها را به دست آورید. این افزونه برای طراحان وب و گرافیست‌ها که با رنگ‌ها کار می‌کنند بسیار کاربردی است.

افزونه کروم ColorPicker

CSS Peeper

CSS Peeper افزونه های کروم برای طراحان وب و قدرتمند برای مرورگر کروم است که به طراحان وب کمک می‌کند تا استایل‌های CSS وب‌سایت‌ها را به طور دقیق بررسی و تحلیل کنند.

افزونه کروم CSS Peeper

Mobile Simulator

این افزونه قدرتمند به شما کمک می‌کند وب‌سایت‌ها و برنامه‌های وب خود را در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت شبیه‌سازی کنید. این افزونه برای طراحان که می‌خواهند مطمئن شوند وب‌سایت‌شان در دستگاه‌های مختلف به درستی نمایش داده می‌شود بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: معرفی ۳۰ تا از بهترین سایت های جهان و ایران

افزونه کروم Mobile Simulator

Eagle

یک افزونه قدرتمند برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد تصاویر و اسکرین‌شات‌ها را به طور مستقیم از وب به برنامه Eagle در دسکتاپ خود ذخیره کنید. این افزونه برای کسانی که به طور مرتب با تصاویر و اطلاعات بصری کار می‌کند بسیار مفید است.

افزونه کروم Eagle

Page Ruler Redux

این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که ابعاد و موقعیت عناصر وب را به طور دقیق اندازه‌گیری کنید. می‌توانید خط‌کش‌های افقی، عمودی و مورب را در هر نقطه‌ای از صفحه وب ایجاد کرده و آن‌ها را به دلخواه خود جابجا و تغییر اندازه دهید و عرض، ارتفاع، موقعیت X و Y و سایر ابعاد عناصر وب را با دقت پیکسل اندازه‌گیری کنید.

افزونه کروم Page Ruler Redux

Image Downloader

یک افزونه کاربردی برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد به طور مستقیم تصاویر را از صفحات وب دانلود کنید. این افزونه برای کاربران عادی، طراحان گرافیک و هر کسی که نیاز به ذخیره تصاویر از وب دارد بسیار مفید است.

افزونه کروم Image Downloader

Fonts Ninja

یکی از افزونه های کروم برای طراحان وب است که به شما امکان می‌دهد فونت‌های مورد استفاده در هر وب‌سایتی را به سرعت و به آسانی شناسایی کنید. این قابلیت برای هرکس که به دنبال فونت‌های جدید و جذاب هست بسیار مفید است.

افزونه کروم Fonts Ninja

Figma to HTML

یک افزونه قدرتمند برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد طرح‌های HTML خود را به طور مستقیم به نمونه‌های Figma تبدیل کنید.

CSS Scan

یک افزونه قدرتمند برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد CSS هر عنصری را در یک صفحه وب به طور مستقیم مشاهده، کپی و ویرایش کنید. به سادگی موس خود را روی هر عنصری در صفحه وب نگه دارید تا CSS کامل آن عنصر را به صورت popup مشاهده کنید.

افزونه کروم CSS Scan

PerfectPixel

این افزونه به طراحان و توسعه‌دهندگان وب امکان می‌دهد که طرح‌های خود را به طور دقیق در مرورگرها و دستگاه‌های مختلف بررسی و پیکسل‌نویسی کنند. این افزونه یکی از بهترین افزونه های کروم برای طراحان وب است که به شما کمک می‌کند تا طراحی‌های خود را با جزئیات کامل بررسی کنید و از نمایش صحیح آن‌ها در تمام پلتفرم‌ها اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: داشتن وب سایت چه تاثیری در بهبود فروش کسب و کارها دارد؟

افزونه کروم PerfectPixel

The Great Suspender (notrack)

یک افزونه محبوب برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد تب‌های غیرفعال را به طور موقت معلق کنید تا از مصرف حافظه و منابع سیستم شما جلوگیری شود.

Hoverify

یک افزونه کاربردی برای مرورگر کروم است که به طراحان و توسعه‌دهندگان وب و افراد علاقه‌مند به بررسی و ویرایش عناصر وب کمک می‌کند. به شما امکان می‌دهد اطلاعات مختلفی مانند نوع عنصر، شناسه، کلاس‌ها، ابعاد، موقعیت و سبک CSS را برای هر عنصر در صفحه وب مشاهده کنید.

افزونه کروم Hoverify

Nimbus

این افزونه شامل ابزارهای مختلفی برای ثبت و ویرایش تصاویر، ضبط ویدیو، یادداشت‌برداری، مدیریت وظایف و اشتراک‌گذاری محتوا می‌باشد.

افزونه کروم Nimbus

Evernote Web Clipper

یک افزونه محبوب برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد صفحات وب کامل، مقالات، تصاویر و متن رابه طور مستقیم در دفترچه یادداشت Evernote خود ذخیره کنید.

افزونه کروم Evernote Web Clipper

Broken Link Checker

یک افزونه ضروری برای مرورگر کروم است که به شما کمک می‌کند تا لینک‌های شکسته در وب‌سایت خود را به سرعت و به آسانی شناسایی و اصلاح کنید. منظور از لینک شکسته، لینک‌هایی است که با کلیک روی آن با صفحه ای بدون محتوا یا خطای ۴۰۴ رو‌به‌رو می‌شوید.

افزونه کروم Broken Link Checker

Shaparak Verifier

یک افزونه ضروری برای مرورگر کروم است که به کاربران ایرانی در انجام تراکنش‌های امن آنلاین به خصوص در پلتفرم‌های پرداخت الکترونیکی کمک می‌کند.

افزونه کروم Shaparak Verifier

URL Shortener

یک افزونه کاربردی برای مرورگر کروم است که به شما امکان می‌دهد لینک‌های بلند و پیچیده را به لینک‌های کوتاه و قابل اشتراک‌گذاری تبدیل کنید.

افزونه کروم URL Shortener

Web Developer

یکی دیگر از افزونه های کروم برای طراحان وب، افزونه Web Developer می‌باشد که به توسعه‌دهندگان و طراحان وب مجموعه‌ای جامع از ابزارها را برای تجزیه و تحلیل، اشکال‌زدایی و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد.

افزونه کروم Web Developer

Validity

این افزونه به شما کمک می‌کند به سرعت و به آسانی تمام خطاها و هشدارهای مربوط به کد HTML را شناسایی کنید، از جمله خطاهای دستوری، مشکلات ساختاری و تگ‌های نامعتبر.

افزونه کروم Validity

Google Translate

یکی از افزونه های کروم برای طراحان وب که جزء افزونه‌های ضروری برای مرورگر کروم است به شما امکان می‌دهد محتوای وب را به زبان‌های مختلف ترجمه کنید. با یک کلیک، می‌توانید کل محتوای یک صفحه وب و یا بخش خاصی از متن را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید.

افزونه کروم Google Translate

Site Palette

یک افزونه ی کاربردی برای مرورگر کروم است که به طراحان وعلاقه مندان به طراحی کمک می کند تا به طور سریع و آسان، پالت رنگ های دقیق را از هر وب سایتی استخراج کنند.

افزونه کروم Site Palette

جمع بندی

ما در این مقاله چند نمونه از افزونه های کروم برای طراحان وب آورده شده است. با کمی جستجو، می‌توانید افزونه‌های مناسب را برای نیازها و خواسته‌های خود پیدا کنید و به کمک آن‌ها، وب‌گردی و انجام کارهایتان را به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و کارآمدتر تبدیل کنید.

گروه اقیانوس آبی با ارائه خدمات طراحی سایت در یزد و با سال‌ها تجربه و سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی طراحی وب سایت‌های حرفه ای و خلاقانه، آماده است تا به شما در جهت رسیدن به اهدافتان در دنیای آنلاین یاری رساند. ما در اقیانوس آبی، با تیمی مجرب و متخصص همواره در تلاشیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات طراحی سایت را به مشتریان خود ارائه دهیم.

۰ ۰ رای ها
امتیاز بدهید

اشتراک گذاری با دوستانتان در :

جهت دانلود PDF ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید.
این مطالب را هم حتما بخوانید
دوره آموزشی مرتبط
در دوره اینستا پلاس، با تمامی ابزارها برای تولید محتوا، انواع پلتفرم های ارائه محتوا، روش های اصولی هشتگ و کپشن نویسی، روش های افزایش فالوئر و هر آنچه برای بازاریابی ایستاگرامی نیاز دارید را آموزش می بینید.

67%   ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال

در این دوره شما هر آنچه که برای مدیریت شبکه های اجتماعی تون لازمه از مباحث فنی گرفته تا پیاده سازی و تولید محتوا و کار با ابزارهای تولید محتوا،را به شما یاد خواهیم داد. 
در این دوره تکنیک های موثر دیجیتال مارکتینگ و ابزار ها و مهارت ها و روش های نوین بازاریابی آنلاین به طور کامل به دانش پذیران عزیزان آموزش داده  خواهد شد.از جمله مباحث و سر فصل های این دوره را میتوان ورود  به دنیای بازاریابی دیجیتالی، فرصتهای دنیای دیجیتال برای کسب و کار شما، برنامه ریزی برای شکار فرصتها، ترافیک، تبدیل، تحلیل و تثبیت را نام برد.
سیستم‌ سازی فروش شامل تمام کارهایی است که برای خودکارسازی فرآیند فروش، اطلاعات فروش و نیروهای فروش انجام می‌شود تا با کمترین نظارت و دخالت مدیر، اغلب کارها به‌خوبی پیش برود.  برای سیستم سازی کسب و کارتان و به خصوص قسمت فروش وقت بگذارید، چون تا فروش خوبی نداشته باشید، رونقی هم ندارید.

29%   ۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پشتیبانی اقیانوس آبی

سوالی دارید ؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.

pdf مقاله حاضر است. با یک کلیک دانلود کنید: