درباره ما

شرکت اقیانوس آبی بر پایه مفهوم بین المللی BLUE OCEAN STRATEGY یا استراتژی جهانی اقیانوس آبی بنیان گذاری شده است. این موسسه شامل چندین تیم تخصصی است که به کسب و کارها برای نجات از اقیانوس قرمز کسب و کار و ورود به اقیانوس آبی کمک می کند و خدمات آموزشی، مشاوره ای و اجرایی ارائه می دهد. بنیان گذاران اقیانوس آبی مهندس هادی احمدی و دکتر داوود احمدی دو برادر یزدی هستند که طی فراز و نشیب های زیاد، رسالت خود یعنی توسعه کسب و کارهای ایرانی و رساندن آنها به مرحله جهانی شدن را دنبال می کنند. 

ماموریت شرکت اقیانوس آبی

1. ایجاد فرهنگ برندسازی و افزایش رتبه برندهای ایرانی در سطح داخل و بین المللی

2. بهبود سیستم های مدیریت، تولید، توزیع و قیمت گذاری شرکت ها در جهت سودآوری بیشتر

3. کاربردی سازی، بومی سازی تکنیک های روز مدیریت، بازاریابی و فروش

4. ارتقای سطح علمی مدیران کسب و کار

چشم انداز شرکت اقیانوس آبی

1. تبدیل شدن به معتبرترین مرجع علمی و مشاور بازاریابی و فروش در ایران تا سال 1400
2. پیاده سازی سیستم های نوین مدیریت کسب وکار در بیش از 250 برند برتر سطح اول کشور
3. ارتقای فروش و سطح برند بیش از ۶۰۰ شرکت تا سال 1400

چشم انداز شرکت اقیانوس آبی
ارزش های شرکت اقیانوس آبی

ارزش های شرکت اقیانوس آبی

1. حداکثر تلاش در ایفای تعهدات به مشتریان و ارتقای سطح کسب و کار تمام آن ها
2. رعایت رازداری، وفاداری و صداقت کامل نسبت به مشتریان و کسب و کار آن ها
3. توجه به بازی برد-برد در مشاوره و آموزش به مشتریان

فعالیت های شرکت اقیانوس آبی

1. برگزاری دوره های تخصصی نتیجه محور مدیریت کسب وکار مثل برند پلاس و مدیر پولساز
2. تدوین کتاب، مقالات و محصولات صوتی و تصویری در حوزه مدیریت، بازاریابی و فروش
3. عارضه یابی، مشاوره، اجرا و نظارت بر پیاده سازی و بهبود کسب وکارهای متوسط و بزرگ در تمام حوزه های کسب و کار
4. طراحی هویت بصری برند و پیاده سازی CRM

فعالیت های شرکت اقیانوس ابی

منشور فروش شرکت اقیانوس آبی

  • مشتری رییس است، مثل رییس به او احترام بگذارید، با او رفتار کنید و با اوحرف بزنید.
  • نباید مشتری بخاطر ضعف شما در معرفی خدمات و آموزشها، ازخدمات اقیانوس آبی محروم بماند.
  • مشتریان زیادی از راهکارهای ما استفاده کرده و نتیجه گرفته اند و خدمات اقیانوس آبی حلال بسیاری از مشکلات مشتریان و کسب وکارهاست پس حرفه ای عمل کنید.
  • محصول و خدمات ما به رشد و توسعه کسب وکار مردم، افزایش اشتغال و به تبع آن افزایش کیفیت زندگی مردم کمک می کند. پس به محصولتان افتخار کنید و آنرا دوست داشته باشید.
  • مشتری اول به عمل شما یعنی اینکه که کار خود شما آموزش است چقدر حرفه ای عمل می کنید و بعد به قاطعیت شما و علاقه شما به محصولتان نگاه می کند.
  • طبیعی است مشتری در دفعات اول نه بگوید و پیگیری شماست که نتیجه می دهد.

چرا شرکت اقیانوس آبی؟!

تمایزهای شرکت اقیانوس آبی

در اقیانوس آبی شما با یک تیم متخصص اجرایی همکاری می کنید و مراحل تبدیل شدن به یک کسب و کار حرفه ای را پیاده سازی می کنید.

شرکت اقیانوس آبی به صورت تخصصی، فقط در حوزه مدیریت کسب و کار، برندسازی، فروش، سیستم سازی و مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد و در هریک از این حوزه ها متخصص خاص خودش را دارد.

اقیانوس آبی شما را تا حصول نتیجه و اعمال تغییرات همراهی و پشتیبانی می کند.

موسسه اقیانوس آبی طراحی هویت برند، طراحی سایت و اپلیکیشن را نیز انجام می دهد تا این بخش های کسب و کارتان نیز با سایر بخش ها یکپارچه باشد.

اقیانوس آبی واقع بینانه به مسائل پرداخته و تنها هدف آن رساندن کسب و کار شما به نتیجه دلخواهتان است.

اقیانوس آبی همیشه در دسترس شماست، چون شما با یک موسسه معتبر کار می کنید نه با یک فرد یا یک گروه.

متخصصین اقیانوس آبی خود در زمینه تولید و فروش فعالیت مستقیم دارند و به موانع، شرایط بازار و قواعد آن آگاهند.

اقیانوس آبی روی موفقیت کسب و کارتان تمرکز می کند.

فقط مدیران حق ورود به اقیانوس آبی را دارند و سایر افراد، مثلا دانشجو، بازاریاب، بیکار و … جایگاهی در اقیانوس آبی ندارند.

معایب سیستم آموزشی و مشاوره ای

شما با یک فرد آموزش دهنده سروکار دارید و تمام ارتباط شما به یک دوره آموزشی یا یک سمینار ختم می شود.

افراد زیادی در زمینه آموزش فعالیت دارند که در همه رشته ها ورود می کنند، مثلا امروز از زبان بدن می گویند، فردا از مدیریت زمان، برند و مدیریت منابع انسانی، فروش و …، در حقیقت فقط سطحی آموزش می دهند و نه عمیق و تخصصی!

صرفا آموزش می بینید و وقتی می خواهید اجرا کنید با موانع زیادی مواجه می شوید.

در سیستم های آموزشی و مدیریتی دیگر، اغلب اوقات خدمات جانبی خاصی را که فرآیندها و آموزش هایی را که دیده اید را تکمیل کند ارائه نمی کنند.

در اکثر آموزش ها، صرفا به شما انگیزه داده می شود؛ بدون این که شما را به مقصد برساند.

معمولا سخت می توان به آن ها دست یافت، چون به صورت فردی کار می کنند.

بر ارائه مفاهیم تئوریک بسنده می کنند، در حالی که بسیاری از این مفاهیم در شرایط بازار و کسب و کار در ایران قابل اجرا نیست.

صرفا روی موفقیت شخصی شما کار می شود.

اکثر این افراد و مشاوران همه را مخاطب خود می بینند و سعی در جذب همه اقشار جامعه را دارند: خانه دار، بازاریاب، بیکار، سازمان ها و یا مدیران.

داستان اقیانوس آبی

شرکت اقیانوس آبی بر پایه مفهوم بین المللی استراتژی جهانی اقیانوس آبی بنیان گذاری شد که به کسب و کارها برای ورود به اقیانوس آبی کمک می کند و خدمات آموزشی، مشاوره ای و اجرایی ارائه می دهد. در ادامه با داستان موسسان و نحوه شکل گیری این شرکت آشنا خواهید شد. 

زمستان ۱۳۸۶ : از کجا شروع شد؟

شروع ناموفق از مبل نمونه

هادی از داوود بزرگتر است و در نوجوانی در کنار یک مهندس الکترونیک کارآموزی می کرد. او بعد از ۷ سال به یک مهندس تجربی الکترونیک که تخصص راه اندازی و تعمیر دستگاه های روز نساجی را داشت تبدیل شد. در کنار تخصص تجربی اش در رشته مدیریت صنعتی کارشناسی و کارشناسی ارشد گرفت. در همان روزها داوود که به مرحله ورود به دانشگاه رسیده بود نیز به علوم مدیریت علاقه ببیشتری داشت و تحصیلاتش را در رشته مدیریت صنعتی آغاز کرد. داوود از نوجوانی فروشندگی می کرد و با توجه به تجربه نسبی او در حوزه فروشندگی مبلمان با پیشنهاد او و حمایت برادرش در سال ۱۳۸۶ فروشگاهی به نام مبل نمونه در یکی از محله های قدیمی یزد افتتاح کردند. اما از آن جایی که این دو برادر تجربه ای در حوزه تجارت و کسب و کار نداشتند موفقیتی در مبل نمونه حاصلشان نشد تا این که…

تابستان ۱۳۹۰ : مربیان مسیر

یادگیری چند و چون کار…

برادران احمدی با وجود تحصیلات دانشگاهی، از سال ۱۳۹۰ به فکر یادگیری از اساتید خبره کسب و کار افتادند. این دو برادر یادگیری خود را از اساتید بزرگواری چون دکتر شهریار شفیعی، محمد رضا شعبانعلی، محمود محمدیان و … شروع کردند و ۶ سال متوالی با وجود سختی های مسیر یزد-تهران دست از آموزش دیدن بر نداشتند.

زمستان ۱۳۹۱ : شروع دوباره

راه اندازی مانیک و الکترو صدر

دوران جدید کسب و کار این دو برادر آغاز شد. آن ها طی مسیر یادگیری در سال ۱۳۹۱ ایده کسب و کار جدیدشان را استارت زدند. با سرمایه مبل نمونه که سرگذشت خوبی نداشت، در همان سال الکتروصدر (شرکت خدمات تخصصی الکترونیک نساجی) و مانیک (مجموعه تولیدی صنایع چوب) را خلق کردند.

پاییز ۱۳۹۳ : رسالتی جدید

خلق اقیانوس آبی…

هادی احمدی و داوود احمدی با وجود فعالیت در کسب و کارهایشان تصمیم گرفتند مجموعه ای را خلق کنند که به کسب وکارها خدمات و آموزش هایی ارائه کند تا آنها را آزمون و خطاهای گران نجارت دهد و مسیر رشدشان را تسهیل کند. در همین راستا به فکر خلق یک شرکت مشاوره مدیریت به نام اقیانوس آبی افتادند و در سال ۱۳۹۳ اقیانوس آبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با تیم ۴ نفره و با برگزاری کارگاه های فروش، مذاکره و مدیریت آغاز به کار کرد.

۱۳۹۳ – اکنون : بهبود مستمر

رشد خدمات و توسعه تیم…

اصلی ترین ارزشی که در اقیانوس آبی جریان داشت مشتری مداری و تخصص محوری بود. مشتریان اقیانوس آبی دو حالت داشتند: یا از خدمات نتیجه می رفتند و راضی بودند، یا به هر دلیلی رضایت نداشتند که اقیانوس آبی بدون هیچ بهانه ای وجوه پرداختی را به آن ها بر می گرداند تا به جای یار بودن بار نباشد.

همین ارزش محوری باعث رشد روز به روز اقیانوس آبی و تقاضای خدمات بیشتر و کامل تر شد که لازمه آن رشد و توسعه تیم اقیانوس آبی بود. در همین راستا واحد برندینگ ، واحد دیزاین و واحد سیستم خلق شدند.

بهار ۱۳۹۵ : ایده ای متفاوت

به بن بست خوردن کافه مدیر!

این توسعه همیشه با موفقیت همراه نبود. به عنوان مثال در سال ۱۳۹۵ اولین کافه اختصاصی برای مدیران در یزد افتتاح شد. ایده برادران احمدی این بود تا مکانی دنج برای توسعه ارتباطات و اشتراک تجربیات مدیران کسب و کارها بسازند. ایده خوبی بود اما به دلیل در نظر نگرفتن شخصیت معتاد به کار مدیران با استقبال چندانی روبرو نشد و بعد از یکسال منحل شد.

تابستان ۱۳۹۶ : آینده نگری

و توقف مدیران آینده!

برخی دیگر از توسعه ها به دلیل محدودیت منابع ناتمام می ماند. ایده مدیران آینده برای پرورش نسل آینده کسب و کارها بود که در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد. آموزش های عملی و جذاب برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ سال که توانست بیش از ۸۰ نوجوان را با مباحث مدیریتی، بانک، سرمایه گذاری، کار تیمی، هدف گذاری، الگوبرداری و … آشنا کند. اما به دلیل محدودیت زمانی مدرسین، دوره های بزرگسالان در اولویت قرار گرفت و مدیران آینده متوقف شد.

بهار ۱۳۹۷ : سیل دیجیتالی شدن کسب و کارها

خلق تیم دیجیتالی مازاریت

از آنجا که روز به روز کسب و کارها مشتاق یا مجبور به ورود به دنیای دیجیتال می شدند، هادی احمدی و داوود احمدی در سال ۱۳۹۷ به فکر تشکیل یک تیم تخصصی برای ارائه راه‌کارهای دیجیتالی به کسب و کارها افتادند و شرکت مازاریت  خلق شد. بر خلاف شرکت‌های دیگر، مازاریت به جای قبول صفر تا صد پروژه ها و وابسته نگه داشتن مدیران، عقیده داشت که باید مهارت دیجیتالی کسب و کارها توسعه یابد و مدیریتش را خود در دست بگیرند.

زمستان ۱۳۹۸ : همکاری مشترک

خلق نساجیت، ماناتایل و ملک سامان

با توجه به شناختی که طی چند سال حاصل شده بود، پیشنهاداتی از سمت مشتریان برای سرمایه گذاری مشترک و درگیری مستقیم اقیانوس آبی به عنوان سهام دار مطرح می‌شد که ما حصل آن شروع همکاری با برخی از آن ها و خلق نساجیت (بازرگانی پارچه مبلی) مانامستر (تولید، پخش و صادرات مصالح ساختمانی) و ملک سامان (شرکت راه و ساختمان) در سال ۱۳۹۸ بود.

بهار ۱۳۹۹ : اپیدمی مشاوران کسب و کار

خلق کاسب‌یار

در روزهای اخیر که متخصصان و مدعیان حوزه مدیریت کم نیستند، ایده یک سیستم مشاوره آنلاین به نام کاسب یار می‌تواند جایگزین آموزش های بی پایه و اساس و مشاوره های سلیقه ای و بدون عارضه یابی باشد. کاسب یار از اوایل سال ۱۳۹۹ و شروع همزمان اپیدمی کرونا و مدرسان و مشاوران کسب و کار شروع به کار کرد و اکنون برادران احمدی به دلیل حمایت از کسب وکارها و تحقق رسالتشان استفاده از آن را برای مدیران رایگان کرده اند.

این داستان ادامه دارد…

رسالت تیم اقیانوس ابی…

کشور ایران برای سرافرازی نیازمند اقتصادی پر رونق است و که مدیرانی موفق و آگاه می خواهد. مدیرانی که ابتدا با گذشتن از سطح شهر و دیار خود در سطح ملی رشد کنند و آماده رقابت در سطح جهانی شوند. این رسالت تیم ما است و برای این مهم دست از تلاش بر نمی داریم.

چارت سازمانی و واحدهای شرکت اقیانوس آبی

هیئت مدیره اقیانوس آبی

مهندس هادی احمدی ، هم بنیان گذار اقیانوس آبی و مدرس دوره ها

آقای مهندس هادی احمدی

  • کارآفرین، خالق و مالک ۷ کسب و کار
  • مشاوره به بیش از ۲۰۰ کسب و کار
  • فوق لیسانس مدیریت صنعتی
  • مترجم کتاب استراتژی اقیانوس آبی
  • مدرس دوره های مدیریتی به ۵۰۰ مدیر
  • عضو هیئت علمی شرکت اقیانوس آبی
  • نویسنده کتاب های تخصصی کسب و کار

آقای دکتر داوود احمدی

  • مدیرعامل و هیئت علمی اقیانوس آبی
  • دکتری مدیریت برند و PHD مدیریت بازاریابی
  • نویسنده کتاب های تخصصی کسب و کار
  • مشاوره به بیش از ۲۰۰ کسب و کار
  • مترجم کتاب استراتژی اقیانوس آبی
  • مدرس دوره های مدیریتی به ۵۰۰ مدیر
  • کارآفرین، خالق و مالک ۷ کسب و کار

واحد فروش شرکت اقیانوس آبی

خانم مریم وجود، مدیر فروش اقیانوس ابی

خانم مریم وجود

مدیر فروش اقیانوس آبی

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

واحد دیجیتال شرکت اقیانوس آبی

خانم شادی علویان، مدیر واحد دیجیتال مارکتینگ اقیانوس ابی

خانم شادی علویان

مدیر واحد دیجیتال

فوق لیسانس تجارت الکترونیک

نسترن امیدی، کمتخصص سئو شرکت اقیانوس ابی

خانم نسترن امیدی

متخصص سئو

لیسانس IT

خانم گلستانی، کارشناس سئو خارجی

خانم سمیرا گلستانی

کارشناس سئو خارجی

لیسانس نرم افزار کامپیوتر

خانم فاطمه ادهمی، طراح و پشتیبان سایت شرکت اقیانوس آبی

خانم فاطمه ادهمی

طراح وب سایت

لیسانس نرم افزار کامپیوتر

واحد برندینگ

خانم امین، واحد برندینگ اقیانوس آبی

خانم مینا امین

کارشناس کمپین های تبلیغاتی و خدمات برند

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

واحد سیستم سازی

مهشید بزرگ، کارشناس سیستم سازی اقیانوس آبی

خانم مهشید بزرگ

کارشناس سیستم ها و روش ها

لیسانس علوم اقتصادی گرایش نظری

برگزاری دوره های مدیریتی برای بیش از

500 مدیر

مشاوره به بیش از

1 کسب و کار

برگزاری بیش از

20 دوره آموزشی

برگزاری سمینارها و

همایش های مدیریتی

مدیر پلاس حضوری
42

دوره مدیر پولساز

فروش پلاس حضوری
45

دوره افزایش فروش

سیستم پلاس حضوری
10

دوره سیستم سازی کسب و کار

برندپلاس حضوری
6

دوره برندسازی

new-minimali-banner

مینی دوره مدیریت مالی در 70 دقیقه

دوره آنلاین اینستاگرام و تولید محتوا

دوره اینستاگرام INSTA+

new-minidisc-banner

مینی دوره رفتارشناسی با DISC در ۹۰ دقیقه

new-miniprice-banner

مینی دوره روش های قیمت گذاری و قیمت دادن

مینی دوره اینستاگرام مارکتینگ

مینی دوره اینستاگرام مارکتینگ

کتاب 101 تکنیک فروش اقیانوس آبی

کتاب ۱+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش

کتاب مدیرندگی شرکت اقیانوس آبی

کتاب مدیرندگی

کتاب استراتژی اقیانوس آبی- انتشارات شرکت اقیانوس ابی

کتاب استراتژی اقیانوس آبی

کتاب رفتار هوشمندانه به سبک افتاب پرست شرکت اقیانوس آبی

کتاب رفتار هوشمندانه به سبک افتاب پرست [کتاب مدل جهانی دیسک]

0 0 رای ها
امتیاز بدهید

پشتیبانی اقیانوس آبی

سوالی دارید ؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید.